Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Modellek

VISION E

o

VISION E

A VISION E tanulmányautóval bepillantást nyújt a Škoda márka a jövőbeli elektromos hajtású modelljeinek formavilágába.

Harmonikus méretek, letisztult formák, merész körvonalak és kristályos tulajdonságok kombinációja alkotja a VISION E dizájnját.

Érzelem dús dizájn nyelv jellemzi a tanulmányautót, melyet a cseh kristályművészet ihletett.

A 4.645 mm hosszú, 1.917 mm széles és 1.550 mm magas Škoda VISION E tengelytávja 2.850 mm, mely magabiztos megjelenést ad az úton.

A hagyományos járműadatok megjelenítésére szolgáló vezetőoldali kijelző mellett a Škoda VISION E további képernyőkkel szolgál az utasok számára is. A műszerfal közepén található a központi érintőképernyős kijelző, amelynek segítségével a vezető és mellette helyet foglaló utas a Škoda Connect minden lényeges funkcióját és szolgáltatását láthatja és vezérelheti.

A négy független, kagyló formájú ülés az újszerűség jegyében innovatív háttámla megoldással került kialakításra. A 20 fokkal elforgatható üléseket kissé megemelték, ezzel is biztosítva a jó kilátást. A Škoda VISION E igazán nagyvonalú térérzetét tovább erősíti az első és a hátsó részeken egyaránt hiányzó központi alagút.

A hatalmas üvegfelületeknek köszönhetően a VISION E beltere világos és könnyen áttekinthető. A horizontális vonalvezetés következetes használata a belső tér letisztult, világos tagolását és tágas kialakítását hangsúlyozza.

A jövő autója

A VISION E modell révén a Škoda betekintést ad az önvezető autókkal kapcsolatos közeljövőben várható megoldásokra is.

A legutóbbi kutatások szerint 2030-ban az üzemben lévő autók 30%-a lehet teljesen önvezető.

A Škoda VISION E tanulmányautó ennek 3. szintjét hozza el: önállóan tud közlekedési dugóban haladni, átveszi a vezetést az autópályán, sávot tart illetve előzést hajt végre, önállóan megkeresi a szabad parkolóhelyet, ahová önállóan parkol be, és önállóan hajt ki a parkolóból.

A nagyteljesítményű lithium-ion akkumulátorok és az optimális energia visszanyerés lehetővé teszi az 500 kilométeres hatótávolságot. 

Különböző érzékelők és számos kamera folyamatosan figyelemmel kíséri a forgalmi helyzetet.