Szoftverfrissítés

Enyaq iV modellhez

A új ME3 szoftververzió az infotainment rendszer funkcióinak, kezelőszerveinek és kialakításának frissítéseit tartalmazza. A továbbfejlesztett akkumulátorkezelés növelheti az autó hatótávolságát és növelheti a töltési hatékonyságot, ami rövidebb töltési időt jelent. Ez a frissítés a Škoda Connect online szolgáltatások kibővített körét is magába foglalja.

Az új ME 3 szoftverfrissítés, amelyet távolról (vezeték nélkül) hajtunk végre, új szolgáltatásokat és fejlesztéseket hoz, amelyek megkönnyítik az életét az Enyaq iV-vel.

Funkcionális korlátozások a frissítés során:

  • a jármű nem vezethető
  • a járművet el kell hagyni és le kell zárni a telepítés megkezdéséhez

- Ha a járművet a telepítés gomb megnyomása után tíz percen belül nem zárják be, a frissítés nem fejeződik be

- ha a járművet ismét megközelítik és feloldják, két percen belül újra be kell zárni, ellenkező esetben a frissítés nem fejeződik be. Ez akkor is vonatkozik Önre, ha az "automatikus nyitás, amikor a kulcs megközelíti a járművet" funkció aktív.

  • a járműben a kulcsnélküli nyitás/zárás nem lehetséges, a távirányító (központi zár) a teljes folyamat alatt működik
  • a Coming/Leaving Home nem aktiválódik (minden lámpa kikapcsolva marad)
  • a riasztás ki van kapcsolva, az ajtókon lévő villogó LED továbbra is villog (amíg az ajtóvezérlő egység villog)
  • ha a töltés aktív, a telepítés gomb nem elérhető
  • ha a frissítés aktív, a töltés nem lesz aktív
  • a jármű a Wallbox-hoz csatlakoztatva - a töltési folyamat automatikusan elindul az Távoli online frissítés befejezése után
  • nyilvános töltőponthoz hitelesítéssel csatlakozó jármű - a töltési folyamat NEM indul el az Távoli online frissítés után
  • a Safelock nem aktiválódik (az ajtó belülről továbbra is nyitható)
  • a Komfort nyitáskikapcsol (a központi zár kiold, de az ablakok zárva maradnak)

Gyakran ismételt kérdések

Mi szükséges a sikeres Távoli online frissítés -hez?

1 Zöld lámpa világít - Járművének működése közben ellenőrizze, hogy a felső konzolon lévő 3 gombos modul zöld fénye világít-e. Ha világít, a jármű "online" és képes kommunikálni a Škoda szervereivel.

2 Hálózati lefedettség - Az Online Remote Update-eket mobiltelefonos kapcsolattal juttatjuk el a járművébe, ezért a sikeres frissítéshez elengedhetetlen a mobiltelefonos hálózat lefedettsége. A folyamat elindulása után a hálózati kapcsolat korlátozottsága esetén a frissítés automatikusan folytatódik, ha a hálózati kapcsolat ismét elérhetővé válik.

Megszakíthatom az Távoli online frissítés folyamatát?

Jelenleg csak a frissítés elhalasztására van lehetőség. A halasztáshoz egyszerűen koppintson a "Mégsem" gombra az infotainment képernyőn, amikor a szoftverfrissítés telepítésére kéri a rendszer. Ha meggondolja magát, bármikor elindíthatja az "Elköszönő képernyőn" felsorolt frissítést.

Hogyan kerülnek felhasználásra az adataim az Online Remote Update során?

Az Távoli online frissítés elvégzéséhez a Škoda-nak szüksége van az egyedi alvázszámra (VIN), a jármű csatlakoztathatóságának és szoftverének státuszára, valamint a hozzájárulásra a járműben a szoftver letöltéséhez és telepítéséhez. A Škoda semmilyen más személyes adatot nem gyűjt vagy tárol e folyamat során.

A Škoda ezeket az információkat a) a megfelelő szoftver letöltésének és sikeres telepítésének biztosítására, valamint az adott alvázszámhoz tartozó telepített szoftverek nyilvántartásának vezetésére; és b) a tulajdonos/regisztrált felhasználó Távoli online frissítés folyamathoz való hozzájárulásának dokumentálására használja fel. A Škoda ezeket az adatokat a https://www.skoda-auto.com/other/personal-data weboldalon található adatvédelmi nyilatkozatunknak megfelelően használja fel.

Milyen funkciókat kapok a legújabb Távoli online frissítés telepítésével?

Az Enyaq esetében a "Frissítés információk" a frissítés befejezése előtt és után a "További információk" gomb alatt elérhető lesz az infotainment képernyőjén.

Felmerülnek-e további költségek az Távoli online frissítés kapcsán?

Nem, az összes Online Remote Update felár nélkül elérhető ügyfeleink számára.

Megszűnik a jármű garanciája, ha nem telepítem a frissítéseket?

Nem, a jármű garanciája érvényben marad.

Miért nem kaptam még értesítést a frissítésről?

A frissítéseket szakaszosan vezetik be az összes üzemben lévő járműre. Amint a frissítés elérhetővé válik, értesítést kap a járművében.

A frissítés telepítése nem sikerült. Most mi lesz?

Ha az Távoli online frissítés még mindig elérhető, akkor a járművében megjelenik egy felszólítás, hogy kezdje újra a telepítési folyamatot. Egyéb esetben kérjük, lépjen kapcsolatba az infóvonallal a tetőmodul "i" gombján keresztül vagy a Škoda márkakereskedőjével, és egyeztessen a további teendőkről.

Telepíthetem a frissítést adatkapcsolat nélkül?

Nem, a letöltés befejezése után is megfelelő jelre van szüksége a telepítéshez. Például, ha Ön elsősorban mélygarázsban parkol, előfordulhat, hogy a telepítés nem működik. Adatkapcsolatra van szükség.

Miért nincsenek látható változások a frissítés után?

A Távoli online frissítés esetenként csak a háttérfunkciókat vagy a rendszereket javítja.

Véletlenül eltávolítottam az értesítést, hogy a frissítés telepítésre kész. Hogyan navigálhatok vissza?

Állítsa le a járművet, hogy az "Elköszönő képernyőn" felsorolt értesítéseket láthassa.

Szükséges-e minimális töltöttségi szint az Távoli online frissítés telepítéséhez?

A nagyfeszültségű akkumulátornak a telepítés megkezdésekor legalább 50%-os töltöttségűnek kell lennie.

Tölthetem a járművemet a frissítés telepítése alatt?

Nem, a járművet nem lehet tölteni a telepítés ideje alatt. Kérjük, állítsa le a töltést (ha épp tölt), majd indítsa el a frissítés telepítését. Az Távoli online frissítés sikeres telepítéséhez kérjük biztosítsa, hogy a töltöttségi szint legalább 50% legyen.

Mi a teendője?

1. Várja meg, amíg felveszi Önnel a kapcsolatot a helyi Škoda márkakereskedése.

2. Egyeztessenek egy Önnek megfelelő időpontot.

3. Adja át az autót szerviztanácsadójának, hogy elvégezhessék a szoftverfrissítést.

4. Az összes többi frissítés ezentúl az online rendszerfrissítési szolgáltatáson keresztül futni fog. Ez azt jelenti, hogy a jövőben nem kell felkeresnie a szervizközpontot a frissítésekért.