Front Assist és Kikerülés asszisztens
A Front Assist egy ütközésre figyelmeztető rendszer. Ha az ütközés nem kerülhető el, ez a biztonsági asszisztens fékez, hogy minimalizálja a következményeket.A rendszer vészfékezést is végez, ha egy gyalogos vagy kerékpáros megpróbálja keresztezni a jármű útját.
Ha a Front Assist kritikus helyzetben fékez, és a vezető a kormánymozdulatokon keresztül kikerülési manővert jelez, a Kikerülés asszisztens kifejezetten a kormányzásba avatkozik be, hogy segítse az akadály kikerülését.
Kanyarodási asszisztens
A Kanyarodási asszisztens a Front Assist része, és figyeli a szembejövő járműveket, amikor balra kanyarodik, például egy kereszteződésben. Közvetlen veszély esetén megállítja a járművet, és figyelmeztető hangjelzést ad.
Elágazás asszisztens
Ez az asszisztensrendszer reagál a keresztirányban közeledő járművekre vagy kerékpárosokra, és ott, ahol a látási viszonyokat parkoló autók, kerítések vagy egyéb akadályok korlátozzák - például az úttestre való kihajtáskor. Közvetlen veszély esetén a rendszer hang- és fényjelzést ad, és vészfékezést indít.
Holttérfigyelő rendszer
A jármű hátsó részén található két radarérzékelőnek köszönhetően a Holttérfigyelő rendszer felismeri a hátulról vagy a holtterében közeledő járműveket. Ezt a külső tükörház belső oldalán található LED-jelzés jelzi Önnek. Az asszisztens akár 70 méteres távolságból is érzékeli a járműveket, így hatékonyan figyelmezteti Önt a veszélyes helyzetekre autópályákon és kétsávos utakon.
Kiállási asszisztens
Ez az új biztonsági asszisztens a sávváltó asszisztens egy újabb kiegészítő funkciója. A Kiállási asszisztensnek köszönhetően Önt és a többi utast vizuálisan és akusztikusan figyelmeztetjük, ha például egy, a menetiránnyal párhuzamosan parkoló járműből kiszállva az ajtó kinyitása egy másik járművel, kerékpárral vagy elektromos robogóval való ütközéshez vezethet. A Kiállási asszisztens a Front Assist hátsó radarérzékelőit használja. Ezek akár 35 méteres távolságból figyelik a jármű mögötti és oldalsó területet.
Proaktív Utasvédelem
Közelgő ütközés esetén vagy instabil vezetési helyzetekben az elektronikus menetstabilizáló rendszer (ESC) segítségével az első biztonsági övek megfeszülnek, a nyitott oldalablakok pedig résnyire záródnak, hogy megakadályozzák idegen tárgyak bejutását a jármű belsejébe. A rendszer az első radarasszisztenst használja.
Multi-Collision Brake
Ha a Superb baleset részese lesz, és a légzsákok működésbe lépnek, a Multi-Collision Brake aktiválódik, és gondoskodik arról, hogy a jármű megálljon, így megelőzve a további károkat.
Ez az oldal egy további része a nyitó oldalon. Kattintson a gombra az eléréshez.
Vissza a nyitólapra