Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Modellek

Fabia R5

o

A Fabia R5 a Super 2000-es modell közvetlen utódja, ami a Škoda Motorsport több, mint 100 éves történetének legsikeresebb fejezetét írta. Az autót a kategória FIA-szabályzatainak megfelelően egy 1,6 literes turbómotor hajtja, aminek ereje egy ötsebességes szekvenciális váltón és összkerékhajtáson keresztül jut a kerekekhez. Tömege a szabályokban előírt minimumnak megfelelően 1230 kilogramm. A tökéletes végeredmény érdekében a csapat mögött több, mint egy éves fejlesztői munka áll, de a befektetett idő meghozta gyümölcsét: az R5 túlszárnyalta elődje sikereit.

Škoda Fabia R5

Motor: soros, négyhengeres turbómotor, 1615,2 ccm

Motor elektronika: Magnetti Marelli

Teljesítmény: 275 LE - 420 Nm

Kuplung: Sachs 2 tárcsás, 185 mm átmérőjű

Váltó: 5 sebességes szekvenciális, XTRAC

Hajtás: állandó 4 kerék meghajtás, 2 mechanikus differenciálmű

Felfüggesztés: McPherson, Sachs lengéscsillapítók

Fékek: aszfalt 355 mm, murva 300 mm

Üzemanyag ellátás: 82,5 l biztonsági tank, fogyasztás 0,6l/km (gyorsasági)

Méretek:

hossz: 3994 mm
szélesség: 1820 mm
súly: 1230 Kg
tengelytávolság: 2467 mm