Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Modellek

Superb

iV Plug-in Hybrid

Magabiztos választás

Modell áttekintés

Superb

Superb

Superb Sportline

Superb Sportline

Superb Combi Sportline

Superb Combi Sportline

Superb iV

Az e-mobilitás megérkezett a Škoda világába is.

Škoda Superb iV Plug-in Hybrid

A környezetre figyelve, kompromisszummentesen.

Kettő az egyben. Ismerős a szlogen, igaz? Akkor szokták ezt emlegetni, amikor elég egy valamit használnunk ahhoz, hogy két teljesen különböző termék előnyét élvezhesssük. Ritkán teljesül maradéktalanul ez az ígéret, de a Škoda Superb iV esetében ez nem csupán egy üres szlogen. Hiszen a Superb iV ötvözi a benzinmotor és az elektromos meghajtás legjobb tulajdonságait. Egyszerre figyelhetünk a környezetünkre és utazhatunk messzebbre is, kompromisszummentesen. Ismerje meg Superb iV-t, az első plug-in, avagy konnektoros-hibrid modellünket.

Plug-in Hybrid

Az akkumulátort 3 óra 30 perc alatt lehet egy 3,6 kW teljesítményű fali doboz segítségével feltölteni, vagy 6 óra alatt egy standard 2,3 kW-os háztartási dugaszoló aljzat segítségével. Mozgás közben a Škoda Superb iV Plug-in Hybrid töltheti az akkumulátort, vagy fenntarthatja az akkumulátor töltöttségi szintjét a benzinmotorral; a rekuperációnak köszönhetően az energia fékezés közben is visszanyerhető. A WLTP ciklusban akár 55 km-re is képes teljesen elektromos módban megtenni minden emissziós kibocsátás nélkül. 

Észlelhető suhanás

Elektromos üzemmódban az E-zaj hanggenerátor egyedülálló hangot hoz létre, amely lehetővé teszi a gyalogosok és a kerékpárosok számára, hogy időben hallják a közeledő Superb iV-t. 

Hibrid technológia

Az elektromos motor teljesítménye 85 kW, míg az 1.4TSI motor 115 kW (156PS) teljesítményt nyújt. A két erőforrás együttes teljesítménye 160 kW (218PS), és együttesen kevesebb, mint 35 g / km szén-dioxid-kibocsátást eredményeznek.

Választható teljesítmény

Az akkumulátor töltöttségi szintjétől függően a vezető választhat egy teljesen elektromos E-módból, egy hibrid üzemmódból - amelyben a benzinmotor és az elektromos motor közötti kölcsönhatást elektronikusan szabályozzák - és egy SPORTmode-ról a csúcsteljesítmény érdekében. Teljesen feltöltött akkumulátorral és 50 l benzint tartalmazó teljes tartállyal a Superb iV megállások nélkül akár 850 km-t képes megtenni.

Visszanyerhető energia

Mozgás közben a Škoda Superb iV töltheti az akkumulátort, vagy fenntarthatja az akkumulátor töltöttségi szintjét a benzinmotorral; a rekuperációnak köszönhetően az energia fékezés közben is visszanyerhető. Ez azt jelenti, hogy mindig van elegendő energia a hosszabb utak "utolsó kilométereinek" elektromos úton történő megtételére kibocsátás nélkül - például a városi alacsony kibocsátású területeken.

Elegáns azonosíthatóság

Kívülről a Superb plug-in hibridjét például a hátulján található iV jelzéssel lehet azonosítani; az akkumulátor töltőcsatlakozói gyors töltőhöz, vagy a szabványos dugaszoló kábelhez, el vannak rejtve a hűtőrács fedele mögött. Az új elülső kötény méhsejt textúrájú levegőbemenettel rendelkezik, ez az úgynevezett Air Curtain.

 A Škoda a Superb iV-jét az új, harmadik generációs központi rendszerével szerelte fel. A 8 hüvelykes képernyővel rendelkező Amundsen navigációs rendszer alapkivitelben, míg a Columbus verziója 9,2 hüvelykes képernyővel, gesztusvezérléssel és testreszabható kezdőképernyővel opcionálisan választható. Legalább négy USB-port áll rendelkezésre: az USB Type-C aljzat a középső konzolban és Type-A port a JumboBox-ban alapkivitelként; hátul két további C típusú aljzat része az opcionális "Üzleti utas" csomagnak.

 A legújabb SmartLink technológia lehetővé teszi az okostelefon-alkalmazások vezeték nélküli elérését a jármű kijelzőjén (csak azAppleCarPlay esetén). A beépített eSIM a mellékelt adat megosztással állandó internetkapcsolatot biztosít, lehetővé téve például a valós idejű forgalmi információkat, illetve az online adatokkal támogatott gyorsabb és pontosabb útvonal-számításokat. Az olyan információs és szórakoztató alkalmazások, mint például az időjárási vagy a hírek, amelyek szintén használják az autó adatmegosztását, közvetlenül elérhetők a központi kijelzőn.

Az új Superb iV egy nagy teljesítményű 1,4TSI benzin illetve az elektromos motor együttes előnyeit kínálja. 

Próbálja ki asszisztens rendszereinket!

LED-MÁTRIX fényszóró

 A teljes LED-mátrix fényszórók mátrixszerű fénysugarakkal működnek. Ez lehetővé teszi a távolsági fényszórók folyamatos használatát a többi vezető elvakítása nélkül. A szélvédőn lévő kamera segítségével a mátrixfényszórók reagálnak a forgalmi helyzetekre, és csak a fényszórók egyes elemeit kapcsolják ki. A többi elem bekapcsolva marad, és megvilágítja az utat. A mátrixfényszórók a navigációs rendszerből származó információkat is felhasználják, ennek köszönhetően a távolsági fényszórók csak lakott területen kívül kapcsolnak be.

Prediktív tempomat

 A kamerától és a navigációs rendszertől érkező részletes információk segítségével a PCC képes a következő 1-2 km-en előre látni a vezetési körülményeket. Ha szükséges, akkor a rendszer módosítja a beállított utazósebességet, és sebességet is vált (a DSG-vel szerelt járműveknél). A PCC fokozza a vezetői élményt és biztonságot, miközben üzemanyagot spórol, így csökkentve a CO2-kibocsátást.

Közlekedési torlódás-asszisztens

 Ez a funkció a DSG-vel szerelt járművek közlekedési torlódások esetén történő vezetését segíti. A motor, a fékek és a kormánykerék vezérlésével távol tartja a többi járműtől, lefékezi az autót, és elforgatja a kormányt a

környező járművek mozgásának lemásolásához (legfeljebb 60 km/ órás sebességig).

Parkoló asszisztens

Csökkentse minimálisra a parkolóasszisztens segítségével a szűk helyekre

való parkolásból adódó nehézségeket. A rendszer automatikusan kiválasztja

a megfelelő parkolóhelyet a párhuzamosan vagy egymásra merőlegesen álló

járművek között.

Manőverezési asszisztens

 A parkolóasszisztens érzékelői segítségével ez a rendszer védelmet biztosít az autótól követési távolságban (legfeljebb 10 km/órás sebességnél) lévő akadályok ellen. Ha akadályt érzékel a rendszer, akkor az akadálytól való távolság és az autó sebessége alapján vészfékezést hajt végre.

Front Assist prediktív gyalogosvédelemmel

 Az elülső hűtőrácsba szerelt radarkészüléket használó Front Assist rendszert azért terveztük, hogy folyamatosan ellenőrizze az előttünk haladó járműtől való távolságot, de vészfékezési funkciót is magában foglal. Az új Superb prediktív gyalogosvédelemmel kibővített Front Assist rendszerrel van felszerelve, amely hang- és fényjelzéssel, valamint enyhe fékezéssel figyelmezteti a vezetőt.

Sávtartó asszisztens

 Rábízhatja a sávtartó asszisztensre, hogy autója mindig a megfelelő sávban haladjon.

Szeretné jobban megismerni modelljeinket?

Regisztráljon és márkakereskedőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot.

BETEKINTÉS A SZERVIZ ÉS TARTOZÉKOK VILÁGÁBA

Új Škoda modelljének átvétele után is gondoskodunk a felhőtlen autózásról.

 

Tájékoztatjuk, hogy a Škoda plug-in hybrid modellek ideiglenesen nem érhetőek el.

A Škoda Superb iV modellek WLTP szerint mért súlyozott vegyes fogyasztása: 1,2- 1,5 l/100 km, súlyozott vegyes CO2 kibocsátása: 27-33 g/km, súlyozott vegyes elektromos fogyasztása: 158-168 Wh/km

2017. szeptember 1-jétől bizonyos új járművek típusjóváhagyása a Könnyűgépjárművekre Vonatkozó, Világszinten Harmonizált Vizsgálati Eljárás (Worldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure, WLTP) alapján történik, amely egy új, reálisabb vizsgálati eljárás az üzemanyag-fogyasztás és a CO2-kibocsátás mérésére. 2018. szeptember 1-jétől a WLTP teljes mértékben felváltja az Új Európai Menetciklust (NEDC). A reálisabb vizsgálati körülmények miatt a WLTP keretében mért üzemanyag-fogyasztás és CO2-kibocsátás sok esetben magasabb az NEDC-ben mért értékeknél. Az NEDC alatt feltüntetett értékek a WLTP alapján kerültek meghatározásra, és az összehasonlíthatóság érdekében illetve a jogszabályi előírásoknak megfelelően az NEDC-re lettek visszaszámítva.

 A megadott értékek a típusjóváhagyás során rögzített, gyári felszereltséggel kerültek megállapításra, és a hirdetés feladásának időpontjában érvényesek. A nevezett értékek nem egyes járművekre vonatkoznak, nem részei a tájékoztatónak, hanem a különböző járműtípusok összehasonlítására szolgálnak, a 715/2007/EK rendelet jelenleg érvényes előírásainak megfelelően. Ezen értékeket egyes többlet felszereltségek, tartozékok, valamint a vezetői szokások és egyéb, nem technikai jellegű tényezők (pl. környezeti feltételek) is befolyásolják. Az új személygépkocsi fajlagos üzemanyag-fogyasztási és CO2-kibocsátási adatai megtalálhatóak az üzemanyag-gazdaságossági ismertetőben, amely ingyenesen hozzáférhető minden eladási helyen és a fogyasztóvédelmi hatóságnál.A feltüntetett képek illusztrációk! A fentiekben közölt adatok és tények kizárólag tájékoztató jellegűek, nem minősülnek szerződéskötési ajánlatnak. Kérjük, hogy a részletekről érdeklődjön Škoda márkakereskedőjénél!

A rendelkezésre álló maximális elektromos teljesítmény bizonyos esetekben korlátozott lehet. Az egyes vezetési helyzetekben rendelkezésre álló teljesítmény nagysága különböző tényezőktől függ, ilyen például a környezeti hőmérséklet, a nagyfeszültségű akkumulátor töltöttségi állapota, illetve a nagyfeszültségű akkumulátor hőmérséklete, degradációja és kora.