Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés
Modellek
2018-08-01

A két specialista tudása harmonikusan egészíti ki egymást a marketing és az autóipar szakterületein

A ŠKODA AUTO az OPTIMIST és a thjnk ügynökségek együttműködésére bízta nemzetközi marketing-költségvetését, akik a cseh autógyártó pályázati kiírásán közösen indulva bizonyultak végül a legmeggyőzőbbnek. A digitális kommunikáció és az Experience Design területeire szakosodott, amerikai egyesült államokbeli OPTIMIST Hamburgból irányítja európai tevékenységét, ahol a teljes körű szolgáltatást nyújtó thjnk székhelye is található. A két ügynökség közös vállalatot alapít a ŠKODA-megbízásra, amely 2019 elején Prágában kezdi meg tevékenységét.

Marc-A. Brinkmann, a ŠKODA AUTO marketingvezetője így fogalmazott: "Nagyra törő célkitűzéseket fogalmaztunk meg a ŠKODA számára, ezért döntöttünk végül az OPTIMIST és a thjnk kínálta gazdag autóipari szaktudás mellett. Együtt még intenzívebb kisugárzással és fellépéssel ruházhatjuk fel a márkát a nemzetközi piacokon."

"A pályázat során egyértelművé vált, hogy az OPTIMIST és a thjnk közös vállalata új mércéül szolgálhat az autós kommunikációban, hogy így még erőteljesebben és sikeresebben alakíthassuk ki márkánk profilját" - tette hozzá Thanh Vu Tran, a ŠKODA AUTO globális kommunikációs tartalmainak és stratégiájának vezetője.

A vegyesvállalat feladatköre a stratégia, a hagyományos reklám, a Digital Content Marketing, az Experience Design és a Point of Sale Marketing témaköreire terjed ki. Az OPTIMIST és a thjnk forrásai egyaránt a prágai munkatársak rendelkezésére állnak majd - a ŠKODA így mindkét ügynökség széleskörű szakmai ismereteiből és kreativitásából profitálhat.