Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés
Modellek

2018-04-27

Új, kifejezetten az ázsiai ország vásárlói számára kifejlesztett Mainstream City-SUV modelljéről hozott Kínában nyilvánosságra vázlatrajzokat a ŠKODA

A ŠKODA Kínában bemutatta új modellje első vázlatrajzait. Olyan SUV-modellről van szó, amelyet kifejezetten a kínai nagyvárosok ügyfélköre számára fejlesztettek ki. A ŠKODA KODIAQ és a ŠKODA KAROQ után az új Mainstream City-SUV modell ŠKODA SUV-családjának immár harmadik tagja a kínai piacon. Az újdonság a 2018-as Pekingi Autószalon előtt látható első ízben.

KODIAQ és KAROQ modelljeivel máris teljes gőzzel halad a ŠKODA SUV-offenzívája. Kifejező formavilágukat most új, kifejezetten a kínai piac számára kifejlesztett Mainstream City-SUV modelljében fogalmazta meg a ŠKODA, ezzel is a márka érzelmekben gazdag karakterét és erejét hangsúlyozva. A kristályhatású formai elemek, amelyek a ŠKODA minden SUV-modelljére jellemzők, az új Mainstream City-SUV robusztus fellépését erősítik, egyben elegáns részletmegoldásait és színvonalas minőségét hangsúlyozzák. Akárcsak a KODIAQ és a KAROQ esetében, a ŠKODA SUV-családja legfiatalabb tagján is feltűnik a márka SUV formai nyelvezetének minden stílusjegye.

Az új ŠKODA SUV-modell kiállítási premierje az idei Pekingi Autószalon egyik fő különlegessége. A kínai vásárlók számos specifikus kívánsága és igénye jelenhetett meg a ŠKODA új fejlesztésű modelljének felszereltségében, koncepciójában és kialakításában. Hűtőrácsa és a fényszórói közös egységet alkotnak, oldalának a far felé irányuló alsó része pedig markáns kerékjáratai vizuális hatását erősíti. A hátsó lámpatesteket kristályhatású formák jellemzik.

A ŠKODA SUV-stratégiája fontos szerepet játszik a márka növekedésében. Az első negyedév során elért 30 százalék feletti SUV-piaci részesedésével a ŠKODA jelentős pozícióval rendelkezik a kínai piacon, s most harmadik SUV-modellje is megérkezett a rajtvonalra, amely a 2018-as Pekingi Autószalonon látható először.

Kína világszerte a ŠKODA legjelentősebb piaca, ahol átlagosan minden negyedik autóját értékesíti. 2017-ben a cseh gyártó 325 ezer gépkocsit szállított ki Kínában, 2,5 százalékkal haladva meg a 2016-os volument. Ezzel a tavalyi a ŠKODA legsikeresebb éve a kínai piacra történt 2007-es visszatérése óta.

A ŠKODA 2016. március 30-án fektette le jövőbeni kínai nyereséges növekedésének alapjait, amikor a Volkswagen, a SAIC Motor Corporation Limited és a ŠKODA AUTO képviselői közös szándéknyilatkozatot (Memorandum of Understanding) írt alá. A Hszi Csin-ping, a Kínai Népköztársaság elnöke csehországi állami látogatása alkalmával született dokumentum kétmilliárd euró értékben ötéves beruházási tervet tartalmaz. A cél a modellsorozatok bővítése, például több SUV-modell és alternatív hajtásrendszerű változat révén.