Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Modellek

04.03.2020

Egymillió forinttal támogatta a ŠKODA az Alter-EGO Alapítványt

Egy karácsonyi kampány keretében egymillió forintot gyűjtött össze a ŠKODA az Alter-EGO Alapítvány számára, amely a gyermekek és a fiatalok testi, lelki és értelmi fejlődésének támogatását tűzte ki zászlajára. Az adományt február közepén adta át a cseh márka hazai importőre a társaságnak.

Mindig is fontos szerepet töltött be a ŠKODA életében a család, a gyermekek, éppen ezért a társadalmi felelősségvállalás területén is részben olyan partnereket keres a márka évről-évre, amely köthető e célcsoporthoz.

Tavaly év végén ezúttal az Alter-EGO Alapítványra esett a választás, amely fókuszában a családok, fiatalok állnak, és a ŠKODA egymillió forinttal járult hozzá a szervezet tevékenységéhez, amelyet február közepén nyújtott át a társaságnak.

Az alapítvány kiemelt figyelmet fordít a testi, lelki és értelmi fejlődési problémák felismerésére, illetve fejlesztésére a gyermekkortól kezdődően egészen a felnőtté válásig, valamint mindent megtesz a rászoruló családok tagjainak testi és lelki fejlődéséért. Emellett nagyban támogatja a hátrányos helyzetben élő családokat, próbálja elősegíteni az esélyegyenlőséget, és odafigyel arra is, hogy a fiatalok könnyebben beilleszkedjenek a környezetükbe, még akkor is, ha gondokkal, akár magatartászavarral is küszködnek.

Az Alter-EGO számára a tehetséggondozás rendkívül fontos, melynek segítségével a gyermekek képességei megfelelően fejlődhetnek, így például a nyelvtudásuk is. Az alapítványnak köszönhetően a fiatalok megtanulják, hogyan keressenek és teremtsenek kulturáltan kapcsolatot, milyen fontos a családtervezés, illetve milyen folyamatai vannak.

Az alapítvány a közelmúltban rengeteg hajléktalan családot támogatott, és hozott létre több szülő- és gyermekcsoportot, valamint több baba-mamacsoportot is, amelyek fejlesztik az anyukák és a kisgyerekek közti kötődést.

"A családcentrikus gondolkodás közel áll a ŠKODA-hoz, ezért is választottunk olyan alapítványt, amelynek tevékenysége kifejezetten közel áll a márka értékeihez. Az Alter-EGO-ra ez maximálisan igaz, mi pedig boldogan segítettünk, és örömmel adományoztunk egymillió forintot az alapítványnak." - vélekedett Németh János, a ŠKODA márkaigazgatója.