2004 - Bemutatkozik az új Octavia.
2004 - Armin Schwarz visszatér a ŠKODA Motorsport csapathoz. Legördül az egymilliomodik ŠKODA Octavia. Genfben bemutatják az új ŠKODA Octaviát. A ŠKODA a Tour de France hivatalos autója. Martin Mühlmeier a ŠKODA Motorsport Ralicsapat igazgatója lett. A ŠKODA Design Centere nyerte a "DesignBEST 2004" díjat. Elkészül az egymilliomodik ŠKODA FABIA. A Škoda a 2. helyet éri el a J. D. Power vevőelégedettségi felmérésén. A Porsche Hungaria ŠKODA divíziója a 2003-es év ŠKODA márkaimportőre. Megjelenik a ŠKODA Fabia Facelift. Bemutatkozik hazánkban az új ŠKODA OCTAVIA. Bejelentik: a ŠKODA Auto az IIHF Jégkorong VB fő szponzora 2011-ig.
2003 - Genfben debütál a FABIA RS és a FABIA WRC.
FABIA RS Magyarországon is. 1.4 PD TDI motor a Fabia-ban. A ŠKODA a 4. helyet éri el a J. D. Power vevőelégedettségi felmérésén. Elkészül a 900.000. OCTAVIA. Frankfurtban bemutatják a ŠKODA ROOMSTER tanulmányautót. Elkészül a 4 milliomodik, a Volkswagennel való együttműködés keretében gyártott ŠKODA modell.
2002 március - A SUPERB. A ŠKODA csúcsmodellje.
A SUPERB a ŠKODA visszatérését szimbolizálja a luxusautók világába. Elegáns forma, hibátlan részletek, a legkiválóbb minőségű alapanyagok és egy mindent felülmúló belső tér. A ŠKODA e modelljével bebizonyította, hogy minden kategóriában képes maximális teljesítményt nyújtani.
2001 - A FABIA Sedannal most már teljes a család
A limuzin és a combi változatok után megjelenik a Fabia Sedan. Így a FABIA család most már minden igényt kielégítően képviselteti magát kategóriájában. Az újautó eladások rangsorában a ŠKODA immár az előkelő harmadik helyen található.
2000 - A ŠKODA FABIA COMBI. Nagy autó a kisautók között.
Egy évvel a FABIA első bemutatkozása után, a ŠKODA úgy gondolta, hogy itt az ideje, hogy a közkedvelt modell Combi változatát is bevezesse. A siker ebben az esetben sem maradt el: a kényelem és az elegancia harmonikus találkozása ismét sokak felett győzedelmeskedett.
1999 - A ŠKODA FABIA, mint új kategória
A FABIA bevezetésével, a ŠKODA új piacokat hódít és mércét állít a kisautók csoportjában. Ennek ékes bizonyítéka, hogy számos nívódíjjal illetik és megkapja a személyautók világának legtekintélyesebb kitüntetéseit is. Az "Év autója" lett számos európai országban és elnyerte a német Bild am Sonntag magazin által odaítélt "Arany Kormánykerék" díjat is.
1998 - A ŠKODA először állít elő évi 400.000 autót
A ŠKODA eléri addigi rekord teljesítményét, évente 400.000 gépkocsit gyárt, melyet a világ 70 országába exportál. A sikerhez kétségtelenül az OCTAVIA modell is hozzájárult, mely ebben az évben Combi változatban is piacra került.
1996 - ŠKODA új dimenziója
Az év áprilisában ünnepelhette a gyár azt az eseményt, hogy az új partnerség égisze alatt az egymilliomodik ŠKODA is elkészült Mlada Boleslavban. Ennek időpontja majdnem teljesen egybeesett a vegyesvállalat fennállásának 5. évfordulójával. Ugyanekkor következett az új modellcsalád, a középkategóriás OCTAVIA bemutatása és a legkorszerűbb technológiákat felsorakoztató új gyáregység átadása is.
1991 - Csatlakozás a VW csoporthoz
Az 1989-ben bekövetkezett politikai változásokat követően, az új gazdasági és piaci körülmények hatására a ŠKODA új, tőkeerős külföldi partner után kezdett kutatni, hogy a vállalat működését hosszútávon biztosítani tudja és újra nemzetközi szereplővé válhasson. 1990 decemberében a cseh kormány a Volkswagen mellett voksolt és 1991 áprilisában az új, ŠKODA automobilova a. s. vegyesvállalat megkezdte működését.