Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
Valent Auto

04.05.2021

Pár óra múlva lehull a lepel az új Fabiáról

Ma 19 órakor leplezi le a ŠKODA AUTO a sikeres FABIA negyedik generációs modelljét. A prágai DOX látványos hátteret ad az online, virtuális, teljesen digitalizált showműsornak. A sajtó képviselői mellett rajongók is követhetik az új modell világpremierjét az internetes közvetítés által. A bemutatót az autógyártó a  ŠKODA Storyboard médiaoldal mellett közösségi felületein (Youtube és Facebook) is közvetíti.

A ŠKODA a FABIA negyedik generációja a Volkswagen-konszern MQB-A0 platformjára épül, amelynek a jármű arányaira kifejtett hatása a FABIA új méreteiben is tükröződik. Bár az autó megnőtt, a ŠKODA mérnökei sikerrel őrizték meg az autó tömegét csaknem a harmadik generáció szintjén. 22 évvel megjelenését követően a népszerű kisautó még színvonalasabb biztonsággal, kényelemmel és dinamikával ötvözi a ŠKODA olyan klasszikus erényeit, mint a megbízhatóság, a könnyű kezelhetőség és a magasfokú praktikum. Minden, amire szükséged van - és egy kicsit több is - mottó jegyében tervezett FABIA sikerre van ítélve.

A digitális világpremier közvetítését közvetlenül a https://fabia-skoda-virtual-event.web.app/start weboldalon lehet megtekinteni ma este 19 órától.

Virtuális tárlatvezetés

A digitális bemutatót úgy tervezték meg a DOX szakemberei, mint egy virtuális tárlatvezetést, amelynek során a látogatók különféle termekben szabadon barangolhatnak. A premier során olyan ŠKODA -képviselőkkel is összefuthatnak, mint Thomas Schäfer márkavezető, Martin Jahn értékesítésért és marketingért felelős igazgatósági tag, vagy az Oliver Stefani által irányított dizájner csapat tagjai. A szakembereket avatarjaik képviselik a virtuális térben.