Fontos tájékoztatás
Új személygépjárművek esetén 2018. szeptember 1-jétől bizonyos motor-váltó variációk ideiglenesen nem érhetőek el, az új járművek típusjóváhagyásában az üzemanyag-fogyasztás és a szén-dioxid-kibocsátás mérésére szolgáló vizsgálati eljárás, a WLTP (Woldwide Harmonized Light Vehicle Test Procedure) általános bevezetése következtében. A rendelhetőségről a "Konfigurátor" menüpontban, illetve márkakereskedéseinkben, míg a készleten lévő gépkocsikról az "Azonnal elvihető" menüpontban, illetve szintén márkakereskedéseinkben tájékozódhat.
A lehető legjobb weboldal élmény érdekében
Ez a weboldal cookiekat használ a lehető legjobb felhasználói élmény érdekében. A webhely további használatával elfogadja a cookiek (alapvető cookiek) használatát. A hozzájáruláson alapuló cookiek (analitikus cookiek, funkcionális cookiek, személyre szabott tartalom cookiek) csak aktiválásuk után kerülnek használatra. Ha hozzájárul a cookiek használatához, az azonosító adatokat partnereink (cookie-szolgáltatók és IT-szolgáltatók) dolgozzák fel. A weboldalért és a cookiek ért a Porsche Hungaria Kft. a felelős. További információ a használt cookiekról és azok kikapcsolásáról az
Minden cookie aktiválása
Modellek

02.12.2019

Új kampánnyal inspirál kerékpározásra a ŠKODA „We Love Cycling” online-magazinja

Új szenvedélyt fedezni fel és másokat is erre inspirálni - ez a #bikefluencer alapötlete. A "Bike" és az "Influencer" szavakból alkotott cím mögött három hölgy áll, akik különböző online-bejegyzésekben írják le a kerékpározás iránti szenvedélyüket. A #bikefluencer írásai a ŠKODA welovecycling.com weboldala mellett a cseh autógyártó YouTube, Facebook- és Instagram-oldalán is megjelennek.

A három hölgy, akik a #bikefluencer cím alatt a "We love Cycling" új kampányának sztárjai, éppoly különbözőek, mint személyes történetük. Egy azonban feltétlenül közös bennük: egyaránt mások sugallatára fedezték fel a kerékpározás iránti szenvedélyüket, s most tapasztalataikat továbbadva ők szeretnének másokat kerékpározásra inspirálni.

A #bikefluencer kampány középpontjában Tamara, Alex és Clàudia video-portréja áll, a három főszereplő egy-egy hazájukban - Lengyelországban, Csehországban és Spanyolországban - forgatott, egyéni videójával kiegészítve. A három "bikefluencer" itt motivációit és kudarcait, a kerékpározás iránti szenvedélyét, illetve élettörténetét mutatja be, amivel maguk is motiválni szeretnének másokat, hogy nyeregbe pattanva megéljék a szabadság és a kiteljesedés élményét. A három hölgy 2019. november 12-től meséli történetét a We Love Cycling, vagyis a ŠKODA kerékpárrajongóknak szóló e-magazinja oldalán. A történetek a YouTube, a Facebook és az Instagram oldalakon is követhetők.

A ŠKODA világszerte a kerékpársport elkötelezett támogatója

A We Love Cycling oldalán a kerékpáros közösség - és mindenki, aki mostantól hozzá kíván tartozni - a kerékpározás egészségügyi előnyeiről szóló cikksorozat mellett hatékony edzésmódszerekről is tájékozódhat, emellett arra is találhat javaslatokat, hogyan nyerheti meg barátait és családtagjait a kerékpározásnak.

A ŠKODA kerékpározás és kerékpársport iránti elkötelezettsége egészen a vállalat gyökereiig nyúlik vissza. 1895-ben Václav Laurin és Václav Klement kerékpár-manufaktúrát nyitott a csehországi Mladá Boleslavban, ahol a Voiturette A formájában már tíz évvel később a fiatal cég első autója is kigördült a gyárcsarnokból. A Laurin & Klement és a ŠKODA 1925-ben egyesült. Napjainkban a kerékpársport a cseh autógyártó szponzori stratégiájának egyik fő pillére. A Tour de France viadalát hivatalos partnerként és járműpartnerként támogatja a ŠKODA, emellett a pontverseny élén álló versenyzőnek járó Zöld Trikó szponzora is. A spanyol kerékpáros etap-verseny, a "La Vuelta" mellett a ŠKODA számos további nemzetközi kerékpárverseny, valamint országos és nemzetközi tömegsport-rendezvény támogatója, a kerékpártartozékok pedig már régóta a márka bővített termékkínálatának állandó elemei.