A ŠKODA formatervezői most a YouTube-on keresztül engednek bepillantást inspirációjuk világába

2016-02-18

- Online elérhető: a ŠKODA négy formatervezéssel kapcsolatos filmjei közül az első már megtekinthető a márka YouTube csatornáján
- Bepillantás: a ŠKODA formatervezői elmesélik, mi ösztönzi, hajtja, inspirálja őket
- A ŠKODA VisionS tanulmányautó bemutatásával az SUV modellek szegmensében is megjelenik a kristályüvegeket idéző formai nyelvezet

A ŠKODA újszerű, érzelmekben gazdag formai nyelvezetét az SUV modellek kategóriájára is kiterjeszti a márka. A ŠKODA VisionS dizájntanulmány, amely a közelgő Genfi Autószalonon ünnepli majd premierjét, a márka nagyméretű SUV-modelljének jövőjébe kínál bepillantást. Ehhez kapcsolódóan a ŠKODA vezető formatervezője, Jozef Kabaň és munkatársai négy YouTube videóban beszélnek arról, hogy a ŠKODA formai nyelvezetének megújításakor mi ösztönözte és inspirálta őket.

Esztétikum, funkcionalitás és kristályhatású elemek: a ŠKODA új formai nyelvezete a márka érzelmekben gazdag karakterét hangsúlyozza. Ezt a formatervezési irányt két évvel ezelőtt a VisionC dizájntanulmánnyal vezette be a cseh márka, amely a sorozatgyártásban a ŠKODA Fabia és a ŠKODA Superb modellekben öltött testet. Most pedig a VisionS tanulmánnyal az SUV szegmensre is kiterjeszti a ŠKODA új vonalvezetését. 

A Genfi Autószalon március 1-jei megnyitójáig felvezetésképpen a márka négy formatervezéssel kapcsolatos filmet tesz közzé. Az első felvétel már most megtekinthető:

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés