Új connectivity-kínálat a ŠKODA KODIAQ érkezésével

2016-11-14

› Új KODIAQ modelljével együtt vezeti be megújult connectivity-palettáját a ŠKODA
› Infotainment Online az információ és a navigáció, Care Connect a segélynyújtás, a távelérés és a proaktív szerviz szolgálatában
› A ŠKODA KODIAQ már akár egy évig az összes Care Connect szolgáltatást kínálni fogja

 

ŠKODA KODIAQ modellje bevezetésével connectivity-palettáját, azaz a ŠKODA Connect keretében kínált mobil online-szolgáltatásait is megújítja a cseh márka. A választék két kategóriára oszlik: az Infotainment Online szolgáltatások az információ és a navigáció, míg a Care Connect szolgáltatásai a segélynyújtás, a proaktív szerviz és a távelérés területeire terjednek ki.

 

"A ŠKODA KODIAQ vezetője máris teljes körű internet- és fejlett hálózati kapcsolatokat élvezhet - autójával és kívánságra a ŠKODA világával" - hangsúlyozta Werner Eichhorn, a ŠKODA igazgatótanácsának az értékesítés és a marketing területeiért felelős tagja. "A ŠKODA Connect formájában olyan digitális világot kínálunk ügyfeleinknek, amellyel még kényelmesebbé és biztonságosabbá válik az autózás."

 

Az Infotainment Online szolgáltatások

Az Infotainment Online szolgáltatások az Amundsen vagy a Columbus navigációs rendszerrel felszerelt minden ŠKODA KODIAQ modellben rendelkezésre állnak. Különlegesség közöttük az online közlekedési információk, amely valós időben jelzi a kiválasztott útvonal forgalomterhelését és torlódást érzékelve kerülő útvonalat ajánl. A Google EarthTM és a Google StreetviewTM révén a Columbus navigációs rendszer útvonalvezetése vizuális élménnyé lép elő. A szolgáltatások emellett üzemanyagárak, parkolási információk, hírek és időjárás formájában szolgálnak testreszabott információval a márka új, nagyméretű SUV modelljének vezetője számára.

 

A Care Connect szolgáltatások

Az Infotainment Online kínálata mellett már a Care Connect szolgáltatások is rendelkezésre állnak, amelyek proaktív és távelérési funkciókat tartalmaznak. Ezek az Ambition felszereltségi szinttől minden ŠKODA KODIAQ alapkivitelében megtalálhatók, a választott infotainment-rendszertől függetlenül. Az adatforgalom itt az autóba beépített, önálló SIM-kártyán keresztül zajlik.

Különösen fontos szolgáltatás a vészhívás (Emergency Call), amely balesetet követően önműködően aktiválódik, amennyiben valamelyik vezető- vagy utasbiztonsági rendszer, például a légzsák kiold. Az autó hang- és adatkapcsolatba lép a különleges segélyközponttal, ahová minden szükséges adatot továbbít. A segélyközpont munkatársa intézkedik a kellő segítségről és szükség esetén mentőt is küld a helyszínre. A tetőmodul megfelelő gombjával a vezető és az első utas igény szerint manuálisan is aktiválhatja a vészhívást. Szintén a proaktív szolgáltatások között szerepel a szervizidőpont-egyeztetés, amellyel a járműtulajdonos az esedékes karbantartás előtt kapcsolatba léphet a márkakereskedővel, hogy kényelmesen egyeztethesse a kívánt időpontot.

A Care Connect portfolióban: jármű-távelérés

A ŠKODA Care Connect szolgáltatások között állnak rendelkezésre a jármű távelérési funkciói, amelyek a ŠKODA Connect App segítségével a tulajdonos okostelefonjára hívhatók le. A felhasználó itt a távolból kérheti le a ŠKODA KODIAQ bizonyos állapotjelzőit, egyebek mellett a világításra, az üzemanyagszintre vagy éppen az ajtók zárt állapotára vonatkozóan. 

A ŠKODA Connect App kiegészítéseként a ŠKODA Connect Portal is rendelkezésre áll, ahol az ügyfelek otthoni számítógépükről érhetik el a ŠKODA Connect szolgáltatásokat. A portáloldalon az egyes szolgáltatások igény szerint konfigurálhatók, illetve a kiválasztott navigációs célok és útvonalak egyszerűen az autó rendszerére továbbíthatók. A regisztrációban és az aktiválásban a ŠKODA márkakereskedők segítenek.

Díjmentes használat az első évben - tarifarendszer

A ŠKODA Connect Care Connect szolgáltatásai új KODIAQ vásárlását követő egy éven át térítésmentesen állnak rendelkezésre. Ezt követően a távelérési funkciók díj ellenében, míg minden további Care Connect szolgáltatás (proaktív szolgáltatások és segélyhívás) további 13 éven át ingyenesen vehető igénybe.

Hasonló az Infotainment Online ajánlata is, ahol a szolgáltatások első évben díjmentesek, majd térítés ellenében hosszabbíthatók meg. Az Amundsen navigációs rendszer esetében a szolgáltatások a felhasználó csatlakoztatott mobiltelefonján vagy a kívánságra kapható adat-sticken futnak. A Columbus navigációs rendszerrel a mobilkészülék hotspotja is használható vagy extrafelszerelésként LTE-modulon keresztül SIM-kártya is helyezhető a ŠKODA KODIAQ rendszerébe.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés