Hosszú partneri kapcsolat: a ŠKODA tizenharmadik alkalommal a Tour de France szponzora

2016-07-05

› A ŠKODA hivatalos partnerként és hivatalos autós partnerként támogatja a franciaországi körversenyt
› A nagy hagyományokkal rendelkező cseh gyártó összesen 250 járművet vet be szervezői és kísérőautóként
› A járműflotta különlegessége: "Vörös Autóként" a ŠKODA SUPERB zászlóshajó vezeti fel a mezőnyt
› Az előző év után idén is a ŠKODA szponzorálja a legjobb sprintert illető Zöld Trikót
› "Meet the Vélo Family" - a ŠKODA világszerte kampányt indít a kerékpársport szerelmeseinek a WeLoveCycling.com oldalon

Földünk minden pontjáról Franciaország felé tekintenek a kerékpársport rajongói július 2. és 24. között. Ugyanis ekkor és ott rendezik a világ legnagyobb kihívást jelentő kerékpáros versenyét - a Tour de France körversenyt. A ŠKODA márka már 2004 óta a verseny hivatalos partnere és hivatalos járműpartnere, így idén immár a tizenharmadik alkalommal támogatja azt. A ŠKODA SUPERB zászlóshajó kíséri a résztvevőket a Párizs felé tartó útjukon, ez a "Vörös Autó" vezeti fel a mezőnyt. Összesen 250 járművet vet be a ŠKODA a világ leghíresebb kerékpárversenyén. Ezen kívül ismét a ŠKODA a legtöbb pontot szerző sprintert illető Zöld Trikó szponzora.

"Rendkívüli a ŠKODA számára a kerékpársport jelentősége. Laurin és Klement, a márka alapítói 121 évvel ezelőtt kétkerekűek építésével indították el történelmünket" - mondja Werner Eichhorn, a ŠKODA igazgatótanácsának értékesítésért és marketingért felelős igazgatója. "A Tour de France a kerékpár sportszponzori tevékenységünk csúcspontját jelenti. Örömünkre szolgál, hogy ezt a különleges eseményt immár tizenharmadik alkalommal támogathatjuk flottánkkal, és izgalmas versenyre számítunk az idei Tour de France során" - tette hozzá Eichhorn.

Amikor júliusban a világ minden kerékpársport-rajongójának figyelme Franciaországra irányul, akkor a ŠKODA ismét az élen halad majd. A nagy hagyományokkal rendelkező cseh márka immár sorozatban a tizenharmadik alkalommal a Tour de France hivatalos támogatója. Az autógyártó egyúttal hivatalos járműpartner is, így összesen 250 járművet bocsát szervezői és kísérőautóként a francia körversenyt rendező szervezet rendelkezésére. Emellett második alkalommal szponzorálja a cseh vállalat a legjobb sprinternek járó Zöld Trikót. A 2004-2014 közötti években a ŠKODA a legjobb fiatal versenyzőt illető Fehér Trikó szponzoraként szerepelt a versenyen.

A ŠKODA modelljeiből álló flotta hosszú évek óta a Tour de France körüli ŠKODA aktivitások középpontja. A szolgálatot teljesítő járművek között igazi különlegességnek számít a ŠKODA SUPERB, ugyanis a márka zászlóshajója a mezőnyt felvezető "Vörös Autó". Ehhez igazodva a SUPERB limuzin a feltűnő latinvörös színben pompázik. Ezen kívül további különleges ismertetőjegy, hogy a jármű egy hatalmas panorámatetővel is rendelkezik. Ez egy gombnyomással nyitható a második üléssorból, így Christian Prudhomme, a Tour versenyigazgatója akár fel is egyenesedhet a nyitott tetőn keresztül. Ennek köszönhetően optimálisan átlátja a mezőnyt egy-egy szakasz indítása előtt. Ráadásul mindezeken felül számos műszaki különlegességgel is bír a SUPERB - annak érdekében, hogy optimálisan elláthassa a Tour de France mobil irányító központjának szerepét. A limuzin több különböző rádiócsatorna fogadására képes, az így érkező információk alapján adja a versenyigazgató a versennyel és a biztonsággal kapcsolatos utasításait.

A körülbelül háromhetes bevetés alatt a 250 tagú ŠKODA flotta nagyjából 2,8 millió kilométert tesz meg. A 2004 óta a Tour de France kapcsán teljesített összesített futásteljesítmény mára már a 30 millió kilométert is meghaladja. A flotta azonban nem csupán a járművekből áll. A ŠKODA szerviz csapata a háttérben dolgozva gondoskodik arról, hogy a 250 ŠKODA minden nap tökéletesen felkészítve álljon a következő szakasz elé.

A Tour de France a futball-világbajnokság és az olimpiai játékok után a világ harmadik legnagyobb sporteseménye. A 103. alkalommal megrendezett francia körverseny során idén 21 szakaszon 3519 kilométert teljesítenek a versenyzők. A látványos rajtra (Grand départ) július másodikán a Mont-Saint-Michel kolostornál kerül sor, a célt pedig július 24-én érik el a kerékpárosok a párizsi Champs-Élysées sugárúton.

A Tour de France kapcsán a ŠKODA új kampányt indít. A "Meet the Vélo Family" alapötlete: a kerékpározás a legszélesebb körben elterjedt és a legjobban szeretett közlekedési forma a világon - összesen 2-4 milliárd ember ül rendszeresen kerékpárra. A kétkerekűek iránt rajongókat ez a szenvedély egyetlen nagy családdá köti össze. Ebben a lelkesedésben a ŠKODA márka is osztozik, méghozzá már a márka alapításának pillanatától: a nagy hagyományokkal rendelkező cseh gyártó történelme kerékpárok gyártásával kezdődött. Mint minden család, a ŠKODA Vélo Family is különböző szerepeket ölel fel. Az összesen 21 karakter valamelyikében - például a Kezdőben, a Turistában, a Hegymászóban vagy a Sprinterben - minden kerékpársport-rajongó megtalálhatja önmagát.

A ŠKODA Vélo Family otthona az interneten, a WeLoveCycling.com portálon található. Itt a látogatók érdekes történeteket olvashatnak a világ minden pontján élő emberekről, akiket a közös szenvedély - a kerékpársport - köt össze. Az internetes portálon ezen kívül elérhetők a ŠKODA emoji-k és GIF-ek - az úgynevezett ŠKODAJI emotikonok -, valamint egy vonzó díjakat kínáló nyereményjáték is. Emellett egy interaktív kvíz kitöltésével megtudhatják a rajongók, hogy a ŠKODA Vélo Family melyik típusához tartoznak.


A kerékpársport a ŠKODA szponzori tevékenységének sarokköve. A Tour de France és a spanyol körverseny, a Vuelta mellett az autógyártó több más nemzetközi kerékpáros versenyt is támogat, valamint a kerékpáros tömegsport számos nemzeti és nemzetközi eseményét. Ezen kívül kerékpárok és hozzájuk kapcsolódó kiegészítők is megtalálhatók a ŠKODA Eredeti Tartozékok kínálatában.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés