Miskolcon megnyílt Közép-Európa legnagyobb ŠKODA márkakereskedése

2016-05-03

 

- Újabb jelentős lépés a magyarországi ŠKODA márkakereskedések megújulásának útján
- 700 négyzetméteres bemutatóterem 1600 négyzetméteres összterületen


Tavaly év végéig minden ŠKODA márkakereskedés teljesen megújult kívülről, 2018 végéig pedig az átépítés belül is megtörténik és a jelenlegi arculatot korszerű dizájn váltja fel. A márkakereskedéseket ezt követően a világos, áttekinthető, egyszerű formák, a harmonikus színvilág, a moduláris dizájnelemek és modern világítási koncepció jellemzik majd. Ennek a folyamatnak a legújabb állomása a Miskolc Autó május 3-i megnyitása, mellyel Közép Európa - és természetesen Magyarország - legnagyobb, teljesen megújult ŠKODA márkakereskedése jött létre.

Az új miskolci márkakereskedés bemutatótermének alapterülete 700 négyzetméter, mely az 1.600 négyzetméteres telephely központjában áll. A ŠKODA mellett a Volkswagen-csoport másik 5 márkáját - a Volkswagent, az Audit, a SEAT-ot, a Volkswagen Haszonjárműveket és a Das WeltAuto használtautó márkákat - is képviselő Miskolc Autó 61 munkatársa közül 17 foglalkozik a cseh márka értékesítésével és szervizelésével. Az új külső- és belső dizájn szerinti formai elemeknek megfelelő szalonban egyszerre kilenc autó bemutatására van lehetőség. A szervizszolgáltatás a korszerű, 7 emelővel és 2 villamossági állással felszerelt szervizben folyik, melyet vizsgasorral és autómosóval is felszereltek.
A Miskolc Autó ŠKODA márkakereskedése is teljeskörű szolgáltatásokkal várja a cseh márka partnereit. Szakembereik az értékesítés és a szerviz mellett bérautó szolgáltatással, finanszírozási ajánlatokkal, biztosítási - és kárügyintézéssel, gumiszervizzel, és a Das WeltAuto garanciális használtautó szolgáltatásaival is kiegészíthetik ajánlataikat.

"Új ŠKODA bemutatótermünk letisztult, logikusan felépített bemutatóteremben, tágas, átlátható és ügyfélbarát környezetben működik. Ez kifejezi azt a technológiai irányt, amit ma a ŠKODA márka az ügyfeleinek nyújt. Úgy gondoljuk, hogy minden feltétel adott a sikeres működéshez, a terveink szerinti eladott autómennyiség eléréséhez - mondta Sándor Attila ügyvezető, aki 2010 óta üzemelteti Miskolcon a 6 márka értékesítését valamint szervizelését ellátó, sikeresen működő márkaképviseletet.

Az új miskolci ŠKODA márkakereskedés megnyitóján jelen volt Demeter Ervin, Borsod-Abaúj-Zemplén megye kormánymegbízottja, Pfliegler Péter, Miskolc Megyei Jogú Város alpolgármestere és Eppel János, a Porsche Hungaria ügyvezető igazgatója.

Az új ŠKODA márkakereskedések dizájnjában a homlokzat felületei jobb láthatóságot biztosítanak nappal és éjszaka egyaránt. Az új homlokzat, fehér és antracit szürke, azaz a világos és a sötét színek harmóniája jelzi az új idők hangulatát, amelyben elmaradhatatlan szerephez jut a zöld homlokzati csík, a ŠKODA alapszínével. Ilyen színű a bejárati modul is, amely a harmadik kötelező jellemzője az arculati váltásnak. A márka arculatfrissítése az új márkaoszlopokkal kezdődött, a pilonok fehér és zöld színben, alulról világító LED-ekkel jelzik a márkakereskedést. Ennél is látványosabb a külső nagy kommunikációs fal, amely 15-20 négyzetméteren hirdeti a cseh márka aktuális üzenetét.

A belső átalakítás hosszabb, költségesebb és komplexebb feladat, ezért a márka több időt adott a márkakereskedőinek ennek megvalósítására. Elegáns, minőségi padlóburkolat, korszerű bútorok, kényelmes fotelek várják majd az ügyfeleket, minden a minőségről szól. A már belsőleg is megújult szalonokban, mint például az új Miskolc Autónál, az ügyfelek hamarosan két várósarkot is birtokba vehetnek, az egyikben tanácsadó szakértő segítségével 3D-s képernyőn testre szabhatják álmaik Škodáját. De ha éppen szervizre várnak, akkor is kellemesen tölthetik el az idejüket, egy jó kávé elfogyasztásával és a nagysebességű wifi adta lehetőségek mellett, miközben gyermekük játszósarokban foglalhatja el magát. Közben aktuális ajánlatokat böngészhetnek és megismerkedhetnek a márka tartozék kínálatával is. Ez a belső tér a ŠKODA Human Touch elnevezésű programját is megvalósítja, amelyben kifejezésre jut, hogy a márka szeretne minél közelebb kerülni emberileg az ügyfeleihez.

Weboldalunk futtatásához és a használhatóságának növeléséhez „cookie”-kat használunk.
Elfogadás és továbblépés